Måndag

Nu är det måndag igen och en helt ny vecka .
Sitter hemma vid köksbordet och har nyss ätit lunch det fick bli färdig mat idag i brist på annat .
tycker det har blivit lite för mycket av fädig laga/ köptis mat de senaste veckorna .
Men det är bara för att jag är enormt lat när jag har mina håltimmar så jag går inte till matsalen utan åker hem och äter på samma gång istället .
Vad skönt det skulle vara att bara få ligga hemma och ta det lungt en dag inte göra någonting annat alls.
men ska snart till skolan igen och efter det ska jag och ha ridlektion för jessica och Melinda , har inte riktigt kommit på vad jag skall göra med dem ännu men det kommer väl när jag sitter på mopeden dit .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0