ge mig styrka

har suttit och skrivit dendär förbannade uppsatsen sen halv två idag så nu ger jag upp. Skiter verkligen i vad jag får för nu är fem sidor skrivna och det får nog räcka ( hoppas jag på iaf)  . uppsatsen skulle ha varit inlämnad idag men som den idot jag är skrev jag den igår men glömde att spara den före jag stängde av datorn så den försvann ju såklart . hur smart får man va igentligen ?!
Talade nyss med Malin i telefon ( vilket jag gör varje dag ) alltid lika rolig att prata med :)
vad skulle jag igentligen göra utan dig? 
nog för att vi för det mesta har ett stort samtalsämne men allt annat hinner vi även gå igenom .
Snart skall jag öppna modersmåls boken och snabb läsa igenom den så jag åtminstone vet vad provet imorgon kommer att handla om .

Kommentarer
Postat av: Sara

Svar: Tack så mycket :)

2008-09-17 @ 17:18:53
URL: http://saraborell.blogg.se/
Postat av: Karolina

Tack detsamma =)

2008-09-17 @ 17:25:13
URL: http://noros.blogg.se/
Postat av: muul

tackar tackar :)

2008-09-17 @ 17:34:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0