Fight for it.

Efter sjukhus besöket igår satte jag mig ner vid datorn och skrev,skrev och åter skrev .
Idag skrev jag min uppstats om björnen , fick ihop hela fyra sidor igår + att ja skall försöka få ihop yttligare
två sidor idag.
Efter skrivandet och matrialhämtandet åkte jag till Internatet för att vara med på "födelsedagsfesten".
Vi var väl tre flickor och massor med pojkar eller folk kom och gick hela tiden .
Inte för att vi gjorde så mycket vettigt igentligen . Vi bara umgicks , käftade , drack  (alla utom jag vill säga) , eftersom jag hade mopeden och disskuterade.
Det var nog ganska skojjit endå, för DU var ju där.
Åkte väl hem runt halv 12 eller kanske det blev lite senare?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0