Failure

har haft geografi-prov idag på morgonen .
hade verkligen ångest över att jag läst för lite eller det kändes iallafall som om jag hade läst för lite ,
provet gick helt okey, bara jag inte skulle ha suddat ut de rätta svaren och skrivit dit något annat bara för att jag var osäker.
man skall aldri ändra det man skrivit . suck .
Igår kväll försökte jag plugga lite före intensiv-gymnastiken , men konsentrations förmågan var inte den bästa , alla andra var nämligen på wbn ( wasabynight ) medans vissa satt hemma och pluggade .
men vad kan man när man har prov och skola nästa dag , iof. hade de flesta andra också skola men det skulle inte varit nån bra ide att bara ha sovigt en eller två timmar oh sen åka och skriva prov . Så man fick göra det bästa av situationen .

Kommentarer
Postat av: Emilia

tack så mycket :)

2008-09-25 @ 10:17:56
URL: http://lifeisajoke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0