Äntligen fredag

Äntligen är det fredag och helg , känns så underbart skönt .
Skolan har varit som vanligt idag förrutom att det var riktigt roligt på musik , spelade gitarr och sjöng .
Jag trodde aldrig att jag skulle lära mig spela gitarr , men nu kan jag iallafall lite .

Helgen kommer att vara ganska fullspäckad eller iallafall morgondagen .
Det är tävling från morgonen , så åker till stallet redan åtta tiden. Hoppas verkligen det går bra , speciellt 70 klassen skulle jag vilja komma igenom felfritt .
Sen fyller pappa imorgon också , så då blir det att fira honom :)
Sen är det förfest och fagerö på kvällen , ska bli kul . fast det känns lite sorligt att det är sista gången för iår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0