yes Fredag

vad skönt det känns att ha en hel helg framför sig .
börjar faktist känna mig lite skoltrött redan .
I skolan var det som vanligt idag . fick ut vårat finska och musik förhör
trodde på riktigt att musik skulle bli en klar fyra ( är verkligen inte musikalisk )
men fick faktist en åtta , stolt och finska förhöret fick hag 9+ så så dålig är jag endå inte i skolan :D
noog med skrytandet . skall berätta lite om igår kväll istället.
Åkte till internatet runt sju tiden , var och hälsade på Patte , Chrille , Kim och lotta ( + "jenny" )
satt och spelade kort en stund en ganska långt stund faktist  och kollade på Idol .
Sedan när de skulle åka till teboil tyckte jag det var dags för mig att ta mopden och bege mig hemåt.
helt kul kväll endå . 

"tänk först gör sedan" är dagens citat.

Kommentarer
Postat av: Fanny

sv: Jahaa, jodå! Jag var var det ligger :D vad kul att ha bloggare från min hemtrakt också :D

2008-10-03 @ 15:31:00
URL: http://faanny93.blogg.se/
Postat av: Fanny

sv: :DD, måste bara fråga ifall du brukar vara på Åminne också? :D

Ja, har inte gjort så himla mkt idag. Skolan till halv fyra, sen har jag ätit och suttit och svarat på kommentarer :) Dudå? :)

2008-10-03 @ 15:59:14
URL: http://faanny93.blogg.se/
Postat av: Fanny

sv: Åh, nice :D Vi kanske möts där någon gång då :D

Okej, härligt :) vad ska du göra i helgen då? :)

2008-10-03 @ 16:18:07
URL: http://faanny93.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0