vad tycker ni?

Nu ska vi ha en liten disskusion .
det har på senaste tiden varit frågan om detta med att ta sin kompis ex. pojkvän är det rätt eller fel?
Vi säger om det har tagit slut för en månad sedan man kanske har sina känslor för denna person kvar
och så får man reda på att kompisen är tillsammans med honom utan att säga någonting utan man märker det
när man ser dem plötsligt en dag .
Visst det är ditt ex. och det är förflutet. Men är det endå rätt av din kompis att ta denna?
själv är jag av den åsikten att hon kan väl välja någon av de miljoner andra killar det finns .
trots att det är förflutet känns det endå i hjärtat .
vad tycker ni?

Kommentarer
Postat av: Eveline

Den har väl varit bra :) Kraam sov så gott

2008-10-02 @ 21:53:11
URL: http://evelinehaugaard.blogg.se/
Postat av: stina

har man varit tillsammans så nej,,,fråga om det är okej iaf...men finland...varför kan du svenska för då? terve terve!! =D

2008-10-02 @ 22:26:25
URL: http://stinakampe.blogg.se/
Postat av: Annika

Nja det känns inte riktigt ok tycker jag. Inte när det gått så kort tid! Speciellt inte om det var seriöst med ens kompis. Jag skulle aldrig kunna göra så iaf. Men om det var ett ex från långt tillbaka och det inte var så jätteseriöst så kanske det skulle vara ok :)

2008-10-02 @ 22:32:04
URL: http://annikafredby.blogg.se/
Postat av: RASA

nejnejnej! det är SÅ fel att ta sin kompis ex. fastän jag sku gör slut me min pojkvän och INT va kär i honom sku jag ändå int klar av att min kompis e tisammans me honom! de sku kännas så konstigt?! typ säger han samma saker åt "henne", gör han samma saker för henne? tycker han att hon e bättre än mej?

allt sku bli så otroligt fel!

om man faktiskt har vari ett RIKTIGT par, så tycker jag själv att de int e MÄNSKLIGT att ens kompis sen sku ta honom! : / ufff :D

2008-10-02 @ 22:33:49
URL: http://sara91.blogg.se/
Postat av: lillalex

beror väl på, tycker hon kan fråg dig först iaf. sen får man väl fråg om man e så myki bättre själv om man ha tagi "patent" på pojkvännen för att man ha vari ihop me honom... men e man kompisar ska man nu i varje fall prat om de. så gjord hon de utan att prat me dig sko int jag kall henne kompis.



som man säger på ren nigger-rap-engelska "bro's before hoe's"

2008-10-03 @ 09:27:15
Postat av: Linda

Jag tycker som dig!

2008-10-03 @ 10:20:22
URL: http://llinda.blogg.se/
Postat av: Anonym

samma åsikt som dig :)

2008-10-03 @ 14:13:25
Postat av: jessica

sv: lillalex

det behöver inte vara så att man tagit patent på honom men att problemet ligger i det att hon inte har sagt någonting om saken tidigare eller sagt ngt överhuvudtaget . det är det där som stör mig mest.

2008-10-03 @ 14:48:50
URL: http://absolutejessica.blogg.se/
Postat av: lillalex

jo jag förstår... men sko du tillåta henne då? de e ganska knepit. Speciellt om han gjord slut me dig...

viktigt att kunna prat me sina kompisar, jag vet att mina kompisar aldrig sko gör nånting såndär före dom pratat ut de me mig, tycker att om man faktiskt e nära kompisar så borda man ha sånt på klart.

2008-10-03 @ 18:53:05
Postat av: jessica

sv: lillalex

faktiskt tror jag att jag skulle tillåta henne trots att det sku ta sjukt . visst sku man börja fundera är hon bättre än mig , säher han samma till henne osv.

men just isånahär tillfällen ser man vilka som är ens riktiga kompisar .

2008-10-03 @ 21:26:49
URL: http://absolutejessica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0