tv

tv is the shit .
Nämen det är ganska bra att ha när man inte har något annat att göra .
Sitter och kollar på programmet färjan just nu , ganska intressant att kolla på trots att det igentligen inte händer något
speciellt där. vad tkr ni om programmet ?
Har också gjort matte läxan idag och läst lite på finska orden och sen har jag skrivit en fyra sidor lång matrial baserad uppsats.  Känner mig ganska effektiv , resten av tiden så har jag bara slappat eller pratat i telefon .
på tal om telefon inte undra på att jag har hög räkning , när jag talar i telefon kanske en timme om dagen och skickar flera sms . Man borde ha förstånd att skaffa typ skype eller något liknande , men vad hjälper det när inga av mina vänner har programmet . Men nu var reklampausen slut och färjran börjar igen

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej hur är läget kika gärna in hos mig

2008-10-21 @ 15:02:12
URL: http://anonymaatjejen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0