the most important

vaknade kanske runt nio tiden , steg opp åt frukost , packade och åkte mina 40 km till stallet med moped.
And guess what ?  blev stannad mitt i teuva centrum av polisen , blev lite skrämd för köre lite överhastighet men de ville bara ha ett blåstest som tur var.
Tränaren Meeri Simula ( SM-mästare i westernridning -08 ) skulle komma och träna oss.
Western timmen gick riktigt bra , först fattade inte min ponny varför jag hade ett nytt och skarpare kandar så hon ville bara göra son hon ville .  Men över lag är jag helt nöjd.
Efter lektionen städade vi undan allt och gav hö åt hästran i hagen . sen bestämmde sig Malin och jag för att åka till abc i Teuva och äta lite och sen beslutade vi oss för att åka hem till mig och bara umgås.
Kollade lite bilder åt chips och pratade sen åkte vi ut och körde till K-stad med michell en sväng .
Träffade både bra och mindre bra männsikor .
När vi kom hem bäddade vi dubbel sängen krööp ner under täcket och kollade film / talde och skrattade åt de som var i skaftung på en villa .
så somnade både Malin och jag runt två tiden .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0