Onödigt

Skolan idag som vanligt .
det kändes nästan lönlöst atts tiga opp i morse och åka till skolan .
För hade håltimme första lektionen sen  svenska två lektioner .
Där kollade vi på Flugornas herre (flimen) usch vad hemskt igentligen .
Vi har också blivit tvungna att läsa boken men filmen var nog mycket värra än boken .
Efter Svenskan hade vi mat , ärtsoppa stod på dagens meny - usch , inte gott
Sen blev det teater för hela skolan i gymnastik salen , detta varade i hela 90 minuter och var igentligen inte så jätte roligt men bra tidsfördriv . Fanns ju annat att kolla på också . Man kan ju fundera om vi kollade på ljudkillarna eller teatern mera?! :D När teatret var slut så ahde vi två gymnastik timmar , jag som går på kryckor så kunde ju inte gå och bowla som alla andra . Men jag och tre andra gick till gymmet istället . Kunde inte göra så mycket där heller , men medan dom andra tränade fixade min gymnastiklärare en personlig tränare åt mig som visade och hjälpte mig att stretcha armarna och axlarna eftersom man blir ganska spänd av att gå med kryckor . ganska kul faktist .
Sen efter gymnastiken kom min bror efter mig och vi åkte hem .

Kommentarer
Postat av: Ida

Vi fick också se flugornas herre när jag gick i skolan...



Tack så mycket.

2008-10-15 @ 17:02:23
URL: http://hittaida.blogg.se/
Postat av: Bella.

Tack så mkt och detsamma :)

2008-10-15 @ 17:04:47
URL: http://belllla.blogg.se/
Postat av: erika

okej! ja men liksom pratar du finska i finland lite också? eller bara svenska?

2008-10-15 @ 17:47:49
URL: http://eriikal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0