håltimmen

Sitter fortfarande här och trååkar .
Men nu kom det plötsligt en hel massa töntar in häär . okey, det var alla mina klasskompisar i
ettan som kom in . Dom håller tydligen på med att göra ett grupparbete medans jag sitter och skriver av mig på bloggen.
jag tror de verkligen skulle behöva denhär datorn eftersom det är för många människor och för lite datorer. Men tyvärr får ni inte min dator inte ännu iaf . Faktist så har jag viktigare saker för mig just nu än att vara snäll ocg ge bort datorn .
kanske man skulle ha med sin egan bärbara dator til skolan så skulle man kunan göra vad man vill .
men lite jobbigt skulle det va , och så skulle säkert någon ha sönder den .
men nu skall jag fortsätta lääsa andras bloggar och jag börjar med din Gabriella

Kommentarer
Postat av: Knutte

Hehe man blir alltid bortslängd från datorerna :P

2008-10-14 @ 19:43:01
URL: http://knutte.blogg.se/
Postat av: erika

jaha okej! pratar du bara finska eller kan du svenska också? :p

2008-10-14 @ 22:09:20
URL: http://eriikal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0