googoo

Har just fixat J.: s precent och nu sitter jag i skolans datasal och nördar mig lite .
Finns inte mkt annat att göra på håltimmarna .
Dagen började super tröögt , orkade verkligen inte siga opp så jäkla slå och tanken på att vi hade två
matte lektioner först hjälpte ju inte direkt till .
MEn matten gick super fint idag , riktigt matte nörd för dagen .
Hade hoppats vi skulle få ut finska förhöret idag också men nejnej , får nog väntra några dagar ännu .
Om 15minuter skall jag fortsätta vara effektiv och gå och skrva moddeuppsats och sen blir det att sitta på ne psykolgi timme Dagens kvällsprogram är väl stallet troligen men idag skall jag rida själv och inte som igå när jag bara stod mitt
på banan och roopade för att hööras i all båst .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0