godmorgon

sååvit gott alla?
SKöönt att ha lov och få stiga opp när man vill .
Okey , nästan när man vill iaf. Blev väckt av att någon knackar på dörren ungefär vid tio tiden . det var
min bror som frågar när skall du till skolan idag . Bara aldrig jag har ju looov , å så gonatt igen .
Vakade så här på riktigt för kanske en halvtimme sedan .
Ligger och lääser en bra bok nu . Liv&Lovisa heter den .
För det finns inte mycket annat än tv-shop på tv så det stängde jag av ganska fort .
å nu skall jag fortsätta att ha huvudet och tankarna in i boken .

Kommentarer
Postat av: Ia

Vädret idag är väl som gjort för att krypa ner under täcket igen och bara ägna sig åt en bra bok...vilket jag hoppas att Din är!!!!



Tack för Din kommentar hos mig igår...sånt värmer i höstkylan!!!

2008-10-16 @ 12:34:21
URL: http://kajsalisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0