fredaglördagsöndag

har helt glömt bort att skriva nu över helgen .
Har inte heller haft tid för att skriva .

Fredagkväll : slutade i hemma mys .
eller B. och F. var här en sväng och hälsade på/ retades .
helt kul , de var nu inte här så jätte länge men tillräcklit länge för att B. skulle ha hunnit med att göra svarta sträck på min säng. grattis!

Lördag : Steg opp runt tio tiden , då skulle jag ingetligen ha varit på väg till bussen men gav opp den ide'n ganska fort och planerade istället att ta en senare buss.  Mamma och jag var och handlade först till sportaffären
och sne åkte vi till mataffären .
Glömde nästan berätta att vårat modem ( internet) var sönder så kom inte in på datorn så det blev att åka till
butiken efter ett nytt modem .
Runt ett tiden skjussade mamma mig till busstation och jag tog bussen till vasa där F. kom och hämtade mig .
Körde runt en stund sen for vi hem och kollade film , åt osv . riktigt kul faktist .
mot kvällen åkte vi ett varv in till centrum , var ganska dött men vi fick nu med B(2) ut och köra en stund .
Kvällen slutade med ett varv i vasa och sen till A. i Solf som hade hemmafest .
var riktigt kul , passlit med folk , fulla männskor men trevliga .
Det kom och gick folk lite hela tiden , bra med ombyte .
Kom väl hem lite före tre tiden på natten .

Söndag : Idag är jag extreemt slö, skulle kunna krypa under täcket igen men mamma skulle säkert få spader .
dagens planer är inte stora skall kanske kolla film, städa lite i rummet sen inget mera .
eller jo, kanske fixa läxorna trots att jag inte kan vara i skolan imorgon pga. sjukhusbesöök .

Kommentarer
Postat av: Anonym

Passa på att mysa extra denna dag...kram på dig för du är så söt :)

2008-10-26 @ 12:01:12
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Emma

svar: tack så mycket, desamma!

2008-10-26 @ 13:04:08
URL: http://emmarklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0