Fredag igen

Igår hände det äntligen på någonting .
Var så jääkla skönt att få komma ut igenom dörren trots det dåliga vädret .
Runt halv ett åkte jag till Yttermark och höll en ridlektion för två personer .
Blev lite tungt att stå och gå med kryckorna men det vars kit kul , dom var riktigt duktiga .
Trots att jag ropade ganska mycket med dem .
Efter lektionen kom mamma och hämtade mig , vilad en stund och åt lite grann .
Sedan skjussade hon mig till mitt stall där jag var hela kvällen .
Det var skit kul att bara vara där , och pussas med min lilla Nicolina sandas .
Har saknat henne och stället super mycket .
Vi satt även därinne och pratade , och planerade tysklands resan . kul .
När jag kom hem var jag agnska slut och trött men Frank kom väl hit tunr tio tiden vi pratade och bara tog det lungt .
var endå ganska trött så det var skönt att inte behöva göra något .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0