första skoldagen nu

Nu är det första skoldagen sen olyckshändelsen .
Kom hit med taxibilen (vilket vill säga med pappa)
Hade två matte lektioner först på programet fattade verkligen noll, var bort igår så
de hade gått igenom ny teori så idag var faciten min bästa vän :)
Men carro och jaf fixar nog allt ska ni veta , efter matten hade vi en finska lektion skrev ett förhöör och streckade under i boken .  Vi maten fick vi något med spagetti i , helt gott men det såg ut som spyor om jag skall vara ärlig.
Nu sitter jag i datasalen , tack godegud att de har uppfunnit datorer i skolan .
annars skulle jag klättra på väggnarna av trååkhet och överenergi .
min dag fortsätter troligen med svenska och psykologi , nice .
vill även tillägna ett litet tack här längst ner .
detta tänker jag ge till Caroline för att hon hjälper mig med allt i skolan. som att bära min väska , min matbricka och
allt annat vad jag behöver . skulle inte klara mig utan dig babe . TACK!

Kommentarer
Postat av: Carro

namen va fiint skriva om me :D

sku no itt klar me utan tieg ja heldär, spec itt på matte :D

2008-10-14 @ 17:14:50
Postat av: jessica

tihi :)

2008-10-14 @ 17:41:31
URL: http://absolutejessica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0