blir galen

Igår trodde jag verkligen att jag skulle få spader.
Jag hade så tråkigt och var så överenrgisk . Mamma trodde att jag snart skulle klätra på väggnarna i huset.
Men liksom det är lite svårt att hålla sig stilla när man annars är aktiv och har en fritidsysselsättnng varje kväll .
Har inte varit hemma en enda helg på flera månader och nu blir man tvungen att ligga mest av tiden . så jääkla jobbigt
jag vill spring , jag vill vara i stallet och jag skulle vilja kunna göra precis det jag själv har lust med .
men nejnej , sängen och datorn är det som jag får hålla mig till.
Men igår åkte vi till sommarstugan en sväng och sen på kvällen kom mormor och morfar hit .
lite omväxling iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0