24.10 fredag

Yes , äntligen är det fredag så jäkla sköönt .
Glömde skriva igår men sysselsatte mig mestadels med läxböckerna i framför näsan eller chattade .
Vanlig skoldag idag , men vi ahde ett nytt "årskurs möte"
så nu fick alla vara med och bestämma så inga konflikter denna gång som tur var .
Men det enda rätta är nog att alla ska få vara med , trots att det inte går att göra alla nöjda så måste ju majoriteten
bestämma . Men dagen slutade med musik , helt skojj fick sjunga som vanligt medan de andra spelade och usch , vilken förskräcklig röst ja har . men som de brukar säga " jag sjunger hellre än bra"
Kvällens program är ännu lite oklart blir kanske en lugn hemma kväll eller en sväng på stan .
Den här motivationen att åka någonstans har försvunnit lite nu när jag inte heller kan göra så mycket .
Svårt att åka med en massa männsikor när man måste sitta i framsätet för att få plats med dethär jääkla benet.
hoppas bara att det blir bra snabbt så jag får leva mitt " riktiga" liiv igen . ska bli så sköönt .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0