21.10

första skoldagen efter lovet är nu avklarad .
känns skönt att bara ha tre dagarkvar denna vecka .
Dagen började förståss så dåligt som dne kan göra , vilket vill säga med två matematik timmar och om jag skall vara
ärlig fattar jag inte ett skit vad vår lärare pratar om trots att ja tidigare var bra och tyckte om matematik.
Efter den plågsamma timmen med matematik så hade vi en finska lektion , suprisesuprse så hade vi ju förståss förhör .
Resten av dagen var som vanigt och vi hade ganska kul .
Efter skolan har jag bara slappat ligger opp krupen i sängen med datorn i famnen . Fattar inte varför jag alltid skall envisas med att göra allting i sängen . Lika så mina läxor skall göras sittandes i sängen . Obekvämt men en vana.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0