Far from home

Nu är ännu en skoldag över , en ovanligt rolig sådan .
Alla skoldagar går så snabbt nuförtiden . Vilket är ytterst positivt , tror det är för alla underbara männsikorna omkring en som gör det hela .
T. var extremt övernergisk och jag liksaså så kemi lektionen gick väl int så bra .
Finska lektionen slutade också i en stor skrattattack.
Slutade även en timme tidigare idag så gick ner till simhallen och väntade på att någon skulle komma och hämta mig . -
Satt och talade med J. en stund i väntan på att pappa skulle komma och hämta mig .
Men snäll som min pappa är kommer han i racerfart och skjussade hem mig. tack!
Väl hemma så lag jag mig bara ner på sängen och läste en bok , så skönt att vara själv .
njöt verkligen av tystnaden i huuset , bara något enstaka ljud från huset annars knäpp tyst. skööönt!
Nu har jag även mina väskor färdigt packade eller nästan iaf .
Mamma packade i väskan och jag kolade på för jessica och vika kläder går inte riktigt ihop.
Har t.o.m nästan mindre kläder än va mamma har med . duktigt !
Nu sitter jag och kollar på sjukhuset på tv , usch vad det ser läskit ut att föda barn .
ser ut att ta så förbannat sjuukt . Men det är väl något man förhoppningsvis får pröva på sen i framtiden .
om två dagar denhär tiden är jag troligen i södern i dne sköna värmen .

Kommentarer
Postat av: Sandie

Gud vad skönt å åka till varmare breddgrader =)

2008-11-25 @ 20:24:59
URL: http://chipset.webblogg.se/
Postat av: Evelina

Svar: Tack :)

2008-11-25 @ 20:29:14
URL: http://evvvelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0