tisdagonsdag

nu är det vinter och kallt .
visst är det bra när snän har kommit och det är ljus men saknar endå sommaren .
denhär veckan har varit lite annorlunda .
I tisdas var ja bara två timmar i skolan och sen åkte jag iväg till vasa.
Var på sjukhuset och tränade . ajaj, mitt knäää . men det gick faktiskt riktigt braa . Kan nästan
gå normalt nu igen .
Efter sjukhus besöket åkte jag in till stan och shoppade lite grejejr samt letade julklappar.
Hittade några tröjor,  nya underkläder osv .
runt halv sju kom F. in till stan så var me honom en stund och sen bar det va hemåt .
trött och sliten . inte är jag van att gå sådär långa sträckor speciellt inte efter "olyckan".
Onsdagen var en vanlig skoldag , med alla tråkiga ämnen .
Var meningen vi skulle åka till vasa igen efter skolan men blev inget av det så jag skuttade iväg till internatet och var där nästan hela kvällen . Eller vi var på pizza in till centrum också för att inte svälta ihjäääl . Gott gott!
När jag kom hem så var jag så jääkla trött att jag bara låg i sängen och kollade på Greys Anathomy
och pratade me J. på msn till jag nästan somnade .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0