onsdag

heyhopp!
ännu en  skoldag förbi och ännu ett steg närmare min efter längtade semester .
Fick även reda på att min gudmor och gudfar skall komma med på samma södernresa, vilken överraskning.
Idag har det varit en helt vanlig dags. Har föresten glömt bort att berätta att Matilda ( tilla ) har börjat i
vårt gymnasium nu . kulkul!
de två sista timmarna idag gjorde jag absolut ingenting , de andra hadegymnastik med spinning och bodypump
men jag som ännu är invalid och har benet i paket fick sitta och kolla på medans de andra svettades .
Imorgon därimot är det en super lång och tung dag .  hur ska jag orka?
men det är bara att se fram emot helgen som kommer snart . häärligt ,
Ikväll blir det att åka till korsnäs på möte . skulle inte orka men vad kan man .
men nu ska jag börja koka lite mat , blir makaroner och köttfärssås idag . mumsit !

Kommentarer
Postat av: SARA - MISSCUPCAKE

sv: finska prov? shit.. svårt!

jag fattar inget fast jag är lite finsk, haha :D

2008-11-12 @ 14:39:54
URL: http://smithersmorrison.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0