nu far jag

nu är väskorna packade och vägda .
hade turen med oss mammas väska vägde exakt 19.9kg och maxvikten för bagaget var 20 kg .
Men duktig som jag är vägde min väska knappt 18 kg .
Nu börjar nervositeten hinna ikapp mig också . Frågor som : "tänk så störtar vi" eller " tänk så kommer mina väskor bort " snurrar runt i mitt huvud just nu .  men skall tänka positivt .
Så iochmed detta vill jag säga att det blir troligen inet bloggande på hela veckan utan ni få vara tålamodiga och vänta en vecka tills jag kommer hem med massor av spännande information .
det är med delade känslor jag åker , skall bli super kul med även så känns det lite trist att lämna alla vänner och speciellt DIG. Det händer så mycket just nu med lillajulen på kommande och allt . massor av fester men jag skall nog minsann leva livet på andra sidan också .
Så nu hoppas jag alla får en super helg och vecka .
så höörs vi när jag kommer hem . tervlig Lilla Jul alla !

puss&kram jessica


Kommentarer
Postat av: Anonym

trevlig resa , hoppas du får ha det bra :) att flyg och sånt funkar som det ska ! puss <3

2008-11-30 @ 10:11:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0