nejnu!

Idag har varit en allmän trög och tråkig dag i skolan . T. mådde dååligt och var allmänt tröög och C. var tvungen att åka till sjukhuset . stackarn .
Fick även tårta idag vid maten . Okey , det var en två dagars gammal tårta men gott var det väl för det och lite annorlunda att äta tårta i skolan .
Sen fick jag ett väldigt underligt sms idag också som jag suttit och tänkt på hela dagen .
Även beklagat mig åt mina kompisar över detta sms eftersom jag verkligen inte förstod varför eller vad det handlade om .
blev verkligen förvånad och förundrad.
MEn nu är jag enbart förbannad . Som de aldra flesta vet som bor här så är Närpes känt för att folk älskar rykten och att tala skit om andra . Tror verkligen det hör till deras hobby . Men nu skall jag fortsätta.  Tydligen har folk fått för sig att jag gjort något som jag inte borde ha gjort . vilket förvånar mig otroligt mkt .
Eftersom jag själv inte vet vad det handlar om . Varför går igentligen folk en bakom ryggen skulle vara
mycket bättre om de kom och frågade mig först  och kanske tar reda på lite fakta .
Men nejnej , mycket roligare att ha ett nytt samtals ämne i skolan och kanske man lyckas förstööra för någon?!
så det skulle vara mycket snällt av er att berätta vad det handlar om så kanske vi kan reda opp dethär .
men om jag känner alla rätt här så kommer det inte att hända!
Och jag vet att det finns vissa som är avundsjuk på det jag har .
Men vet ni vad ni kommer inte lyckas att förstöra för mig , för han e MIN bara min å du kommer aldrig att få honom hur mkt du än vill ha honom .  hur mycket ni än försööker så kommer han alltid att vara MIN!
tack för mig!

Kommentarer
Postat av: Malin

Orka att de snackar skit. ;S

2008-11-17 @ 15:45:29
URL: http://swissy.blogg.se/
Postat av: Malin

Svar: du kan ju passa på att tipsa dem om olika fritidsaktiviteter så de har något vettigare att göra på fritiden än att sprida rykten.

2008-11-17 @ 15:49:02
URL: http://swissy.blogg.se/
Postat av: Finus

2008-11-17 @ 20:59:11
Postat av: Finus

närpes e uppbyggt åv rykten som itt ens stämmer nalite! :/

2008-11-17 @ 20:59:52
Postat av: SARA - MISSCUPCAKE

sv: haha ja det kan jag säkert ;D



tack så mycket!

2008-11-18 @ 09:25:30
URL: http://smithersmorrison.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0