lastbilsbrud?

skall väl börja berätta om den händelse rika fredagen eller hur man nu skall säga .
Skolan som vanligt på dagen , inget speciellt däär .
Sen när skolan var slut blev det stressigt skulle hinna duscha , laga köttfärssoppa och fixa mig .
Och inte mog med det så satt jag i telefon med J. i sääkert 15 minuter .  Tror vi hade ganska underliga funderingar .
Hann precis bli klar innan F. och gänget kom och hämtade mig .
Åkkte via yttermark och hämtade lastbilen . Jessica skulle köra lastbil för första gången eller sitta i med andra ord.
Riktigt kuul . kanske skulle bli lastbilsbruuuud?!  stannade i oravais på abc,  pojkarna åt en massa maat men jag var redan mätt så stal bara lite av B:s pommfritt .
Färden fortsatte till Jeppis och senare hemåt igen .
Hann även jaga en mus bakom bokhyllan i vörå . Jag är livrädd för möss så vägrade nästan att stiga in i huset .
Men roade mig med att koll på iaf . Usch för möss!
Resten av kvällen var helt luugn . Förresten Grattis F. som blev 20 år i fredags .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0