julöppning

Nu sitter jag här under fleece filten och fryyser .
Har just varit på Julöppningen i centrum .
Det var verkligen sviin kallt ,häll på att frysa fingrarna och näsan av mig ,  men lite julstämmning fick man ju nog .
man kan inte tänka sig att det är en månad kvar till julen . Snart kommer julstressen , men också den härliga
julstämmningen och doften av pepparkakor och glögg . mums !
Känslan av när det är julafton och alla är samlade så slåår inget . bara så himla häärligt!
Börjar snart få paniken när jag inte hittar de julklappar jag vill ha men får hoppas jag hittar massor när jag åker
till södern .
Ska bli så sköönt att få åka iväg och bara koppla aav i värmen .
slippa alla bekymmer som finns just nu .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0