jäkla skit!

Nu var äntligen svenska provet avklarat.
är helt slut i huvudet.
1. I provet skulle man skriva en matrialbaserad uppsats på 3-4 sidor .
Vilket jag missuppfattade uppgiften heeelt! så jag skrev tyvärr luite från ämnet men nån poäng måste hon väl ge mig.
2. en bokrecenssion på en bok vi lästa för kanske två veckor sedan . Och gissa vad jag läste aldrig boken ordentligt.
grattis till mig alltså ! men lyckdes endå knappra ner 3 sidor som mest bestod av en massa skitsnack bara men kanske man knapprar åt sig nått poäng.
3. kanske 6 uppgifter med a -d frågor på allihopa .
det var typ enda i hela provet som gick braaa . så underkänt blir det ju inte men ett  braa resultat , njaa knappast.
Kunde ju fan inte konsentrera mig heller min mage kurrade fabrilt under hela sista 20 minuterna . Gissa om det var lite pinsamt när det var knäpptyst i hela rummet . men nu skall jag gå och äta till matsalen innan min mage dööör!

Kommentarer
Postat av: humorsajten

Jo de är bra! Händer till helgen?

2008-11-06 @ 11:55:19
URL: http://humorsajten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0