hoppetåssa

rubrikval : mitt nya favoritord
urk! de e kallt å ja fryser .
sku behöv ha någon att värma mig nu .
Idag vaknade jag ganska tidigt men somnade såklart om som alltid så det hann bli lite bråttom
innan jag var iväg skuttandes ( okey, gåendes) till grannen som jag åker snålskjuts med på mornarna.
och det är jag jäklit tacksam för , det är verkligen inget moped före mera.
Skolan har varit som vanligt , en massa skratt attacker bara. SÅ jag tror bestämt lärarna håller på och tröttna lite grann .
men man brukar ju säga att : " ett gott skratt förlänger livet"   det känns precis som det stämmer . För man känner sig så annorlunda efteråt .  ( jag har då också mycket att fundera på)
I Dag på Kemin så kunde varken jag eller T. hålla käften , okey nog för att jag aldrig klarar av det men idga var det värre än vanligt .
Ikväll så är planerna ganska småå, skulle vara skönt att bara vara hemma också för en gångsskull men får se.
men nu skall jag avverka dagens typ hundrade telefon samtal


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0