helgen i övrigt

har nu haft en dålig period med det här skrivandet har sakt det tusen gånger förr men nu lovar jag att skriva
lite oftare .
I lördags var det stallet som gällde från morgonen . Åkte dit tillsammans med B. Vi mockade och red eller jag red inte
utan longerade bara Melli . Gjorde klart stallet ganska snabbt och förberede hästarnas mat till kvällen.
Väl hemma blev det att tvätta mig och göra mig klar inför kvällen konsert . Kvällens happening var nämligen skolmusikkårenskonsert. Den höll på hela kvällen så dit for min lördags kväll men det gjorde inget för var endå så jäkla trött
så kollade en film sen kröp jag ner i min säng och somnade ganska fort .
Söndagen var en slö dag , eller jag var tvungen att stiga opp ganska tidigt och åka till stallet .
för att sköta pollarna . kom endå hem ganska tidigt så resten av dagen och kvällen så städade jag mina klädskååp och plockade ur kläder som jag inte mera använder .  skall och shoppa på tisdag och onsdag så måste nog finnas rum för mera kläder i min hylla .

Kommentarer
Postat av: Anonym

sv. jodå :) okej :)

2008-11-17 @ 15:30:43
URL: http://lindblommalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0