guid

nu har jag äntligen vaknat , mamma har säkert tjatat på mig i en timme redan .
tror hon börjar få lite resestress , hon springer av och ann i huset .
Själv tar jag det hela lungt , har lite grejjer kvar att packa men sen är det bara att åka ,
Igårkväll umgicks jag med J. nästan hel kvällen .
Var på tb , på en kaffe och sen hemma hos mig en stund men hungern kallade så vi bestämde oss för att åka på pizza , Sen hade vi guidad rundtur i närpes , lyckost dig som fick ha mig som en alldeles egen guid.
men tyvärr finns det inte så mycket sevärdigheter här .
kom väl hem runt halv 11 , och då var jag så trött att jag kröp under täcket meddetsamma .
men nu skall jag göra mig klar , måste åka till banken och affären en sväng .

Kommentarer
Postat av: Becca

eller hur :)

2008-11-27 @ 10:52:48
URL: http://pinkbecky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0