fredaglördag

bloggtorka igen .
Har lovat och lovat att skriva på senare tid men har inte hunnit .
men idag var det fjärde provet och imårron kommer det aldra sista så nu ska det börja hända grejjer :)
Helgen skall jag först berätta lite kort om .
I fredags var det hemma kväll medfilm somgällde , hur sköönt som helst . Hann ävenmed lite pluggande av psykolgiprovet . nörd? japp, men vad kan man?!
I lördags kom de  två största töntarna efter mig , det vill säga Frank och Basti .
Vi åkte till stan och handlade eller rättaresakt jag och Bastivar smakråd och Frank handlade .
men nejnej jag åker aldrig ut med killarna och handlar mera . Fick ju aldri bestämma något . Det jag tyckte var fiint
tyckte de var superfult eller något som bara stasspojkar har . suck .
men okey, de valda faktisthelt okey kläder men inget som jag själv skulle valt om JAG fick bestämma .
Resten av kvällen gjorde vi goda gärningar som tex. hälsadepå F:s pappa och sen till hans morssa . skjussade folk lite hit och dit . Han också med att bli riktigt förbannad . Jag hatar folk som talar skit om andra fullständigt hatar .
Okey , om det skulle varit någon liten en runt 10-15 så skulle jag verkligen inte ha brytt mig men herregud du är ju för fan 22 år gammal . Väx upp!
Jag hade så lust att bara strypa dig och hoppas verkligen du tycker jag är en riktig bitch som sak en hel del fula saker ,
men hoppas också att du tog till dig lite av de vackra ord jag sa till dig . Men du försör endå bara för dig själv . så vad bryr jag mig . Men mina kompisar talar man inte skit om i min närhet !
Skönt att få avreagera sig lite grann ibland.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0