flygresa

siat skoldagen på en veckaär nu avklarad .
gissa om det inte är skööönt .
Kom nyss hem från skolan så sitter bara och funderar på vad man skall laga för mat nu .
Funderade på att vara lat och bara göra en enkel sallad som jag snabbt kan mumsa i mig .
Usch vad dagen har gått långsamt idag , känns som eviheter sedan jag steg opp i morse.
Men imorgon denhär tiden är jag på flyplatsen sääkert med fjärilar i magen .
Kanske ni har hört om det där spanair planet som fick något fel och var tungen att nödlanda förra veckan?!
Och inte nog med det när passagerarna hade bytt plan så hade även detta plan något fel så de kunde inte lyfta från marken . Det är lite skrämmande att läsa såntdär dagarna innan man själv skall ut med precis samma flygbolag .
Inte skulle et vara lika skrämmande om det skulle vara ett annat flybolag men just detdär samma usch!
Men om man störtar är det väl meningen att man skall göra det , lika så om man krockar finns det väl en mening med det också . Tyvärr så kan man inte styra över allt , vilket kan vara till sin fördel också . vissa saker händer bara .
Men nu ska jag sluta tänka på flygresan och gör någonting vettigt iställe , kanske dammsuga rummet skulle vara en ide'.


Kommentarer
Postat av: Becca

jag red från andra klass till sjätte....hade gärnat vilja ha en egen häst...maybe someday

2008-11-26 @ 18:50:11
URL: http://pinkbecky.blogg.se/
Postat av: Evelina

Svar: Mm..

2008-11-26 @ 21:16:05
URL: http://evvvelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0