finally

igår va en sånhär dag man inte orkade skriva . Tror det eller ej men hade inte heller tid att skriva .
Men steg opp ganska sent igår . typ vid 12 tiden steg jag först opp ur sängen så sköönt att bara ligga och kolla tv .
Vaknade förresten upp men en enorm smärta i nacke och axlar har troligen legat med armen under mig hela natten .
Man kan ju fråga sig varför ?!  Gjorde faktist en god gärning igår också , var och hälsade på min faster och satt där och såg glad ut och var trevlig . det där med att vara trevlig är ju verkligen min starka sida. Eller de tycker alltid det är lika kul att ha mig där och tycker jag är så trevlig och snäll så jag skall väl tro på dem då . Trots att ja vet mamma har en liten annan åsikt ibland .
på kvällen kom min nack/axel räddare F. som masserade mina axlar . aaah, tack!
Satt och talde och skvallrade som flickor på kvällen . Ibland förstår jag mig inte på folk som orkar tala skit om andra .
Såna som inte känner en eller har något att göra med andras liv . Sådana som skulle behöva reda opp sitt eget först och kanske skaffa några vänner . okey skall inte gnälla mer om detdär nu det var bara en liten parentes .
och vet ni vad?
är faktist lite avundsjuk idag också . men nästa gång e de min tur ;)

Kommentarer
Postat av: muul

"är faktist lite avundsjuk idag också . men nästa gång e de min tur ;) "



HAHHAHAHAH ;D

2008-11-03 @ 21:06:21
Postat av: jessica

muul : mwihi ;)

2008-11-03 @ 21:23:31
URL: http://absolutejessica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0