Farsdag

Först vill jag ge alla frassor ett stoort Grattis på farsdagen !
Och ett stortgrattis till min egen Farsa Kaj .
Dagen firades med läxläsning och provläsning hela förmiddagen .
Men see bar det av till Lappfjärdtill min mormor och morfar för att fira honom på farsdagen .
Ojoj , älskar min mormors tårtor och bullar och hennes mat överlag. verkligen super gott.
varför ärvde inte jag någon av dessa egenskaper . För mina bullar blir bara brända och seeega .
Fick även ett par raggsockor och två stickade mössor av mormor. tack!
de behööv verkligen .
Hela kvällen därimot satt jag och kollade sanningens ögonblick och ensam mammasööker.
Aldrig förstått mig på dehär programmen men underhållande är de .
för vem igentligenär så jäkla desperat att hons täller upp i tv bara för att hitta en man ?
nej , då är jag hellre utan .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0