bekännelse

sitter i skolans datasal och skriver nu .
har just skrivit ett psykologiprov som var lättare än vad jag förväntade mig .
Men idag började jag fundera på en grejj jag fick reda på i lördags .
det är att pojkar häromkring och i min vänskaps krets verkligen läser min blogg och tycker att det är kul att höra
på alla mina klagomål ibland .
Okey har hört det och kommit på dem många gånger när de suttit och läst min blogg.  Det är verkligensuper kul.
Det är just därför jag skriver också för att folk uppskattar det och nästan meddetsamma när man inte har skrivit får man
oftast höra : men skriv någonting nu så jag får läsa .
såndana som man aldrig trodde skulle läsa sitter och läser . som tex.  du Basti . Trodde verkligen aldrig du skulle och sitta och läsa min blogg.  Men alltid lär man sig något nytt.
Så nu tänker jag tillägna detta inlägg åt dig B. hoppas nu verkligen du läser detta nu också!
Skall igentligen behöva publicera ett inlägg där jag bara sitter och jävlas som jag brukar men sparar det till ett senare tillfälle så du har något att se framemot .
Men nu tillsist vill jag säga stort tack till allasom uppmuntrar mig att skriva.
kraaam

Kommentarer
Postat av: SARA - MISSCUPCAKE

sv: vad bra !

jo allt är bara bra här, slutar jobbet om 25 minuter så jag ska inte klaga :D



har du några roliga planer för veckan då? :*

2008-11-10 @ 16:23:01
URL: http://smithersmorrison.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0