Förvirrad

Har ni inte skrivit sedan torsdagen , har nästan ångest av att inte har skrivit någonting alls .
Men skall börja med en kort uppdatering om veckan .
I fredags på dagen var vi ute och körde lite som vanligt , var till Lemland , Lumparland och Eckerö . Riktit fiiint faktist.
På kvällen bestämde Malin och jag oss för att ta cyklarna och cykla ner till Mariehamn .
Var in till stan ett varv sen åkte vi till macken och köpte lite dricka och glass.

Lördagen var vi mycket slöa på dagen eftersom det var enormt varmt , och med varmt menar jag 35 grader.
Mot kvällen började vi fixa oss och styra in mot stan och rockoff.
Rockoff bjöd denna kväll på Ola och harcore superstar. Trots lite folk på Ola var det riktit braa :)
Träffade även duden och hans gäng på lördagen .
Jaaa, vad skall jag säga om det , vad skall jag tolka alla de gulliga samtalen som , eller alla de spydiga kommentarerna?!
Hur skall man veta vad han vill när han ena stunden är hur gullig som helst och andra stunden lite mindre gullig .
Men det slutade iallafall med att vi stod och hånglade mitt på Gatan .
Ni som e proff på killar , höör av er.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0