Rundtur

Det är så härligt här , så idylliskt .
Var och körde runt igår och kollade på olika saker , var opp till Geta bergen och sånt.
Det mesta vi sååg igår bestod av , hästar ,albino koor och äpplenäpplen och åter äpplen inte undra på att det står på nästan alla äpplen man köper : äpplen från Åland.
Jag har bestämt mig jag skall flytta till Åland , och skapa en "bullerby"
igår var min plan att ha 2 hästar , ett får en katt och en hund . :)

Nu sitter jag här vid daatorn ännu i mina nattkläder , nästan så att man skall behöva skämmas lite . har stigit upp 12 nästan alla dagar på denhär ön . bra att min mamma inte är med annars skulle jag nog hört en och annan vers om att man inte skall såva bort agarna när det är så fint väder ute.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0