Onsdag/E.M.D

förlåt för mitt dåliga uppdaterande de senaste dagarna men tillgång till dator har inte varit det lättaste.
Men igår var en verkligen bra dag , var in till stan och beställde biljetter hem till Finland . Nu är det bestämt vi åker hem på söndagen efter 1½ vecka här.
Kvällen så åkte vi till Stan ( Mariehamn) på rockoff.
Först uppträdde Amy Diamond inte min favorit direkt och medelåldern på publiken var kanske 9 . passade ju in där jätte bra .Efter mycket väntande , irriterande svenskar ( förlåt nu alla ) men de var fulla , hade snus som hände ner över tänderna och trodde de ägde hela världen . Tydligen stod vi på deras plats som de bestämt de skulle så på . Yeah right att jag flyttar på mig. så kom äntligen E.M.D in på scen . Har lyssnat på cd och den var inte så värst bra men HERREGUD de var ju skit bra live . De bjuder så mycket på sig själv , de sjunger bra och framför allt de ser bra ut.. SÅ nu kan jag leva några dagar till på dendär kvällen .
Med värkande fötter , dunkande öron och en hes hals begav vi oss till en bänk på stan för att vila upp oss.
När två killar kom fram till oss och satte sig ner , snygga nej , trevliga ja , fulla ja . Sen tyckte Malin att det räckte för kvällen så vi ringde efter skjuss. sjäv skulle jag nog kunnat stanna en stund längre :)



E.M.D




Mattias och Danny.


Kommentarer
Postat av: Donna

Hej! Jag är från finland, och om jag förstått rätt så är du också det? Hur som helst, jag undrar, hur mycket kostar en båtbiljett från Finland till Åland (ena vägen alltså) i euro? :) Tacksam för svar. Ha en fin kväll!

2008-07-24 @ 23:15:12
Postat av: Anonym

snygga NEEEEJ , trevliga NEEEEJ , fulla JA

2008-10-19 @ 09:55:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0