Mariehamn

Pengarna har bara fluigit iväg och mina fötter tror jag har dött .
Var alltså och shoppade i Mariehamn idag , köpte endå inte så jäte mycket men blev en hel del rampande av och an .
Ja jag säger nogbara , vilken härlig stad det här är det är som så mysigt
Var sugen på att köpa en hel del från ziczac märkes butiken , fanns en hel del snyga Diesel jeans men min plånbok börjar kännas ganska tom.  Har kanske 700 KR kvar. Det skall räcka till mat , båt+buss hem till Finland och rockoffbiljett/biljetter.
Så min nödlösning för detta var attr inga hem till mamma och fråga om jag skulle få lite pengar , som tur är hon ganska snäll ibland så jag skulle få lite pengar :)
Hittade hästvärldens märkesbutik idag också , oj vad jag trivdes där men köpte bara ett par tyglar .

Dagens inköp: En svart skjorta , tyglar, E.M.D -cd . en film , ett par ridbyxor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0