Godmorgon

Nu hara jag äntligen vaknat , eller jag skulle väl nog såva ännu om inte malin ringt och väckt mig .
Jag är världens trögaste morgon människa . Den som väcker mig och inte får en mordisk blick eller en sur kommentar är ganska duktig .
Allra helst skulle jag nog såva till klockan tre på dagen och vara vaken hela natten .
Skulle väl behöva äta frukost snart också, funderade på att äta bröd med ost , yoghurt och ett juice glas .
Ganska mycket för att vara jag , oftast brukar jah hoppa över dethär med frukost för man är ju endå inte hungrig på morgonen . 

Först en promendad med hundarna , tänkte gå ut och plocka lite smultron sen frukost med smultron också :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0