Fobier

Hatar verkligen fobier.
Finn ju hur mycket som helst man kan vara "rädd" för.
själv tycker jag allt som är insekter och är litet är extreemt läskit . speciellt spindlar och skalbaggar .
Och för att inte glömma fästingar .
har plockar bort 5 fästingar på hundarna bara på idag och igår. fyfaan säger jag bara .
Visst alla djur har väl en uppgist på jorden men endå det känns inte så kul att ha en fästing krypande i huvudet eller en som sitter fast och suger blod.
Jag vet jag är jätte löjlig men om en spindel kryper på väggen vid sängen får nog någon annan komma och ta bort den jag rör den inte .
hah , och jag är i stallet flera dagar i veckan och är rädd för spindlar . den är bra :)

Kommentarer
Postat av: Nene

Svar:tack :) Jo, det var helt okej:)

2008-07-22 @ 14:44:37
URL: http://nnene.blogg.se/
Postat av: jojjo

Idag har jag jobbat, sedan varit på bio med några kompisar. Du då?

2008-07-22 @ 22:17:48
URL: http://jojesossosicoca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0