Dagen med stort D

Usch känner mig nästan hemsk , sitter här ännu i mina nattkläder och slöar.
Slutade väl gårdagen kanske vid 2 tiden , däremot såv jag ju till 12 då.
Åååh , har suttit och goosat med kattungarna denna morgon .
det är nämligen så att min syster hittade ett par vildkattungar under lekstugan så nu bor kattngarna i ett rum här hos henne.
dom e så otroligt sööta , de är lite reserverade ännu men blivit mycket socialare.

Dagens program är väl ännu oklart skulle vara skönt om solen skulle visa sig litegrann så man skulle kunna ta en tidning/bok under armen och gå ut och läsa eller ta ut hundarna på en långpromendad upp på "berget" .
men det ser lite dåligt ut med solen .
kanske åker in till stan sen ett varv mot kvällen , rockoff har ju börjat nu så.




Vildkattungarna.

Kommentarer
Postat av: sanny

ja, visst är de söta :)

de där var ju också små sötnosar

2008-07-19 @ 13:30:33
URL: http://sannyt.blogg.se/
Postat av: Alice

Ja visst gör man =D.



Nej, vilka sötingar! Saknar våra kattungar, de försvann iväg till nya ägare i början av Juni =(

2008-07-19 @ 14:36:16
URL: http://alice92.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0