Åland-Åbo

Nu var det då dags att packa ihop sina saker och åka hem .
Detdär med att packa är inte min starka sida , väskan var full redan när jag åkte till Åland och ännu fullare på hemvägen .
Inte är det lätt att packa heller när man har sina saker utspridda i hela huset.
Fick säga hejdå åt Jomala och alla djuren , kommer sakna friheten där men endå skall det bli sköönt att komma hem .

Terminalen var fullpackat med folk , alla skulle hem från rockoff nu .
Fösta vi gjorde var att gå upp på soldäck för att sitta och njuuta av utsikten till havs och på däck .
Båtresan gick relativt fort , fast den tar ju bara 5 timmar men på de 5 timmarna hade jag hunnit göra mycket jag ännu kommer att Ångra .
Idag hade duden. en såndär , bitchdag eller vad jag nu skall kalla det . En såndär dag när man inte pratar med jessica .
Nu hade jag fått nog av dendär behandlingen , och jag kan också va en bitch .
ni kanske kan räkna ut det om jag säger hans kompis var ganska gullig . kunde väl gissa det .
Men vem orkar ta skiten hela tiden . nejnej , nångång får de känna på sin egen medicin .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0