tillbakablick-mellandagarna

nu skall jag ta och fortsätta berättelsen om min jul .
Juldagen var jag absolut super lat orkade inte göra någonting alls den dagen eller joo , jag låg och hostade så
jag trodde lungorna skulle dö . men hallå jag höll nästan på att glömma att jag var till stallet och red.
Det var super kul som alla de andra dagarna .
Stackars lilla Melli vad hon var svettig efter vårat rejs på vägen och efte rdressyren på banan .
men vadå, vi satsar ju på att gå ner några kilon .
Julannandag var däremot händelse rik eller hur man nu skall säga det .
Morgonen började med att jag åkte till stallet , det blev en långtuur på ganska många kilometrar .
men shit vad kul vi hade det . Det blev ingen lugntur idag heller , så hästarna fick verkligen motion .
men idag kommer jessica hem så M. slipper mig nu . tänk vad glad hon kommer att bli.
Efter stallet bytte jag snabbt om och gick i duschen sen bar det av till Lappfjärd till mormor och morfar
där åt vi typ världens godaste middag med efterrätt och allt .
runt halv 8 kom J. och F. och hämtade mig sen bar det av utpå .
jaa , har väl inga direkt kommentarer om den kvällen annat än att J. kom och skjussade hem mig sen . tack!
Lördag bar det av till stallet . skiit kul som vanligt .
hann rida fyra pollar den dagen varav en galopptur ensam med Nirppu i terrängen . kulkul.
på kvällen gjorde vi varma smörgåsar och så var den dagen slut.
söndagen bestod av samma sak. på kvällen var F. hit också

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0