julstöök

nu är då julafton som många väntat på.
Men har även börjat få förståelse för att det är många som tycker just denne tid är den jobbigaste på året .
Tänk alla ensamma människor runt om i landet som inte har några nära och kära , eller gamlingar som
inte har några släktingar som bryr sig längre . För trots allt är ju julen en familje tradition .
Så ta nu vara på era nära och kära över julen och ägna en extra tanke åt andra .
Idag har jag kännt mig riktigt hjälpsam har städat hela nedre våningen och övre våningen .
Städade även för någon dag sen men med två hundar som håårar så man troor de skall mista all päls ocj en hund som har "löptid" så kan ni ju gissa hur det ser ut hääär .
Har även slagit in de sista julklapparna och fixat fruktsalladen medans brorsan har strukit skjortor och syster lagat maat .
Det är att förbereda så mycket som möjligt nu eftersom  mamma jobbar till klockan tre och pappa också är i jobbet .
Men nu skall jag göra mig i ordning coh kolla om någon i köket behöver hjälp.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0