the last days

snartsnaaart !
det är mycket som händer snart kan jag säga er .
Imorgon är sista provet och sista skoldagen för iår . YESS!
okey , inte är jag ju glad för att vi skall ha prov men för att det är jullov snart och min syster kommer hem skööönt!
Idag hade vi då tyska prov som jag försökte plugga till igår . Hur det gick vill jag väl inte ens nämna
är inte alls nöjd , kunde knappt några ord alls . suck! men får hoppas på ett bra resultat endåå.
Slutade skolan redan efter provet så kom hem runt halv 12 idag .
Nu funderar jag starkt på att gå och duscha och sen försööka läsa lite på nästa prov ( musik och religon)
eller skriftiliga musikprovet tänker jag ta efter julen men det muntliga har jag imorgon.
skall spela rudolf med röda ulen på gitarr och sjunga stilla natt .
å just nu sitter jag bara och längtar till helgen . kommer bli en jäklit stressig helg men förhoppningvis en
underbart rolig helg . tror inte jag skall tala om mitt programm i helgen för vet ännu inte riktigt själv hur det ser ut för det finns så många alternativ att välja mellan helst skulle jag vara på alla tre ställen men tyvärr kan jag inte dela på mig .
nej nu och fräscha opp mig !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0