suck o. pust

äntligen fredag och religions provet är avklarat .
Gick dåligare än vad jag hade trott ,men får väl satsa på godkänt iaf .
Just nu har jag urtråkigt , måste vara iskolan och typ inte göra någonting ända till halv ett då
jag skall ha mitt muntliga musikprov tillsammans med D. och A.
jag skall spela rudolfs med röda mulen tillsammans med A. och sjunga stilla natt .
övade en gång igår men sen gav jag opp dte eftersom min gitarr är så ostämd att det inte ens går att förklara .
Resten av dagen skall jag väl handla julklappar , städa städa och åter städa .
julstressen kommer ifatt en nu och man märker hur mycket man igentligen har ogjort.
men som K. sag igår det är farligt att stressa lär dig att ta det lungt och ta inte allt så allvarligt så skall väl satsa på den principen nu då , eller iaf försööök .
men nu skall jag lyfta baken från stolen och gå ut ur datarummet .
ha de braa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0