something is diffrent

snälla helg kom nu .
gjorde något jag inte skulle borda gjort idag . men vad kan man .
Skol dagen var som vanligt , som skoldagarna är nu förtiden .
ni trodde visst jag skulle skriva en tusen sidor lång berättelse om ee va? det tänker jag tyvärr inte göra för jag bryr mig inte .
Efter skolan åkte jag snabbt hem och gick i duschen sen bar det av till frissan .
klippte inte av så mycket men det känns jäkligt kort för det . det växer väl ut igen så skall inte klaga .
Nu är även min klänning till fredagen fixad den var skit dyr men super fin . tack mamma för att du köpte den åt mig (:
Ikväll hade jag planerat att göra massor men se hur bra det går har inte fått något gjort . eller jag har kollat AA. men hur viktigt är nu det då?
skull bordat städat köksskåpen , torkat dörrarna , städat rummet och gästrummet  osv.
listan kan göras lång . usch snälla jullov kom nuu innan jag bryter ihop helt totalt , e så himla skoltrött så det inte är sant.
imorgon blir det förhoppningvis en super bra dag iaf efter skolan .
Kanske blir filmkväll eller vad vi nu hittar pååå .
men nu är det dags att lyfta på röven och gå och göra någonting.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0