shut up and drive

skrattretande dag om jag får säga som jag tycker .
Var verkligen super trött imorse när jag steg upp . satt och kollade Andra avenyn och talade med J. halva natten .
så det satte nog sina spår när jag skulle stiga upp.  det gick ganska fort endå att göra sig klar till skolan
för tyvärr har jag glömt mitt smink på stället jag var på i helgen så får överleva denna vecka utan SMINK.
hur skall jag klara mig , inte en puder eller täckstift har jag tillgång till .
men som tur är så är jag ganska brun i ansiktet efter resan så jag klarar väl mig .
Skoldagen i allmänhet har varit som vanligt förutom att vissa personer tror att de går i lågstadiet ännu .
Snälla väx upp! ojoj , hur mycket lättare det är att umgås och prata med killarna de gnäller inte , eller talar skit om andra .
men det finns vissa undantag och ni brudar e guld värda !
funderade även att börja skriva om kin södern resa för att ni som vill får läsa och för att ha någonting att läsa själv sen när det gått något år .

.

Kommentarer
Postat av: Linda

Vinn ett spel i min blogg=)



Svara gärna på frågan vart du bor med;)

2008-12-08 @ 18:45:56
URL: http://hummingbird.blogg.se/
Postat av: skitprat

Hmm, måste faktiskt säga att jag inte alls håller med om att vi flickor gnäller och pratar skit mer än pojkar. Nix. Alla människor pratar skit, jag börjar faktiskt misstänka att det sitter i våra gener (hos pojkar som flickor).

Grejen är den att vi flickor (inte alla och alltid) gör en stor grej av det. Pojkar gör inte det på samma sätt... Det beror nog faktiskt på hur man lägger fram saker och hur man tar det.

Man måste bara lära sig att inte bry sig. Alla pratar skit, det är en del av vårt liv hur sorligt det än låter. När man har lärt sig att acceptera det så går allt så mycket lättare. Men det är en fråga om tid och mognad. Förr eller senare så känns faktiskt skitprat lite kul.:) Liksom man måste bara tänka på hur mycket skit man själv pratar. Det är ju faktiskt inte så seriöst.

Sen är det ju konstigt hur man tar mera åt sig när en flicka pratar skit om en än om en pojke skulle göra det. Jag gör inte det för jag ser alla mina kompisar som olika individer inte som olika grupper, men jag vet att många flickor gör det. Lite sorligt att vi ska göra det så svårt för oss flickor. Men alla växer ur det hoppeligen.

2008-12-09 @ 13:40:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0