pepparkakor

torsdag idag och johhny och gänget åker till playa del ingles dit jag var för två veckor sedan .
Hoppas de får det bra där och inte dricker ihjäl sig .
kanske man får hem några bruna pepparkaks killar passligt till jul .
Tycker alla skall åka till södern nu skulle gärna vilja åka igen men får väl nog ta och vänta tills nästa höst . suck!
Idag i skolan har vi övat några danser till balen som är imorgon .
gick riktigt bra kommer säkert bli riktigt kul imorgon kväll .  fick även min balklänning idag , super nöjd med den .
okey , har inget annat val än att vara nöjd eftersom den verkligen var svin dyr .
ikväll hade jag planerat att göra mycket och se var jag hamnade om inte framför datorn med gitarren brevid . skulle verkligen borda öva på det muntliga musikprovet vi har imorgon men tror vi tar det på talang ( den talang jag inte har vill säga)
nej , nu skall jag fösöööka städa lite till bäst att göra det innan det är så mkt grejjer på golvet att jag inte ens slipper ut ur rummet .

Kommentarer
Postat av: :)

hur mycket kostade den :)

2008-12-12 @ 06:10:35
Postat av: jessica

tillräckligt

2008-12-15 @ 15:22:18
URL: http://absolutejessica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0